close
تبلیغات در تدبیربلاگ
باربری | کسب درآمد
loading...

chap garha

مقالات چاپگرها

لایت باکس چوبی چیست؟

مرادی بازدید : 655 جمعه بیست و هشتم آبان هزار و چهارصد : 23:40 نظرات (0)

لایت باکس چوبی یکی از جذاب ترین رسانه های تبلیغاتی در جهان است که دارای قاب آباژور نورانی MDF می باشد.

از لایت باکس چوبی در شرکت یا فروشگاه استفاده کنید که علاوه بر زیبایی باعث جذب مخاطب می شود.

ویژگی های لایت باکس چوبی:

از صفحه نمایش با کیفیت بالا لذت ببرید

استفاده از قاب چوبی ام دی اف

تفاوت های بارز چاپ افست و چاپ دیجیتال در چیست؟

مرادی بازدید : 798 چهارشنبه دوم مهر هزار و سیصد و نود و نه : 3:38 نظرات (0)

تفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال : تعیین روش صحیح

اگر قصد خرید بروشور , تراکت , کارت‌های تجاری , پوستر و یا این که دیگر مورد ها این چنینی را دارید , حتما میدانید که پباده سازی مطلوب , رنگ و چاپ با کیفیت از موردها دوچندان اساسی می‌باشند . درین در میان چه بسا در صورتیکه کلیه این موردها را نیز با اعتنا بررسی نمائید کماکان تصمیم با اهمیت دیگری باقی می ماند و آن نیز تعیین دربین روش‌های چاپ یعنی چاپخانه دیجیتال و چاپ افست فرآورده متبوع است .

چاپ دیجیتال و چاپ افست هر یک دارنده روند منحصر به فرد به خویش , مزایا و معایبی می‌باشند . به‌این تریتیب در‌این مقاله به بررسی تفاوت‌های میان این دو روش چاپی و جزئیات هریک میپردازیم .

تعریف ساده لایت باکس

مرادی بازدید : 892 شنبه چهاردهم تیر هزار و سیصد و نود و نه : 16:56 نظرات (0)

لایت باکس چه می باشد

در اصطلاح به عبارتی لایت باکس باکس نوردار است که در صنعت تابلوسازی و بازار تبلیغات موردپسند متعددی شده است که در صورت های مختلف در گروه تابلوسازی نامور ساخت وارائه میشود .

در اصطلاح به عبارتی باکس نوردار است که در صنعت تابلوسازی و بازار تبلیغات موردپسند متعددی شده است که در صورت های مختلف در تیم تابلوسازی نامور ساخت وارائه می‌شود .

بنا های لایت باکس برای تبلیغات محیط بیرونی ومحیط داخلی مورد به کار گیری قرار میگیرد . بدنه آنان از کالا آلومینیوم انادایز شده یا این که از رنگ الکترواستاتیک پباده سازی و ساخت می شود . فریمل ذکر است دسته چاپ تصاویرچاپ یو او می‌باشد . چاپ یو او نسبت به چاپ های دیگر استمرار بیشتر و وضوح بهتری دارااست . ضخامت بدنه لایت باکس تبلیغاتی از یک سانت تا سیزده سانت ساخته می شود .

نوری که برای لایت باکس ها مورد به کارگیری قرار می‌گیرد در قبل فلورسنت یا این که مهتابی بود و به دلیل وجود چند ضعف هایی که داشت و هم اکنون هم از روشنایی اس ام دی مورد به کارگیری قرار می‌گیرد .

لایت باکس ها به خاطر جور متریال و کیفیت چاپ و نوری که از پشت به تصویر تابیده می شود و این جلوه خاصی به تابلو میدهد هواداران خاصی دارا هستند یکی ازبهترین روش های تبلیغات به کار گیری از لایت باکس محیطی میباشد .

لایت باکس دیواری دو طرفه

خیلی از برندها برای معرفی تولیدها خویش از بنا های لایت باکس به کار گیری می نمایند به عنوان مثال لگوی متبوع را روی لایت باکس پباده سازی می نمایند و آن لایت باکس ها را در اختیار دکان های متبوع خویش برای تبلیغ مارک مورد استعمال قرار می دهند . این مدل تبلیغ به جهت قیمت خوب , مضاعف موردپسند عموم جامعه قرار گرفته است . اشکال لایت باکس ها : لایت باکس کریستالی , لایت باکس فرم لس , لایت باکس تلفیقی , لایت باکس اسنپ فریم , لایت باکس پر رنگ استیل , لایت باکس دوطرفه و . . . .

صفحه بک لایت ( Backlit ) چه می باشد ؟

مرادی بازدید : 1210 یکشنبه چهاردهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و نه : 13:01 نظرات (0)

صفحه بک لایت ( Backlit ) چه می باشد ؟

شما هر روزه در رفت وآمد های روزمره ی خویش به تابلوها , پوستر ها و یا این که تبلیغاتی بر می خورید که به صورت تمام وقت نورانی و قابل مشاهده کرد میباشند .

به این قبیل تابلو ها یا این که پوستر ها , تابلو بک لایت گفته می شود . برای این مدل تابلو ها از ورقه های مخصوصی به کارگیری می نمایند که بک لایت یا این که ترانسپارنت اسم دارا هستند .

برچسب ها ,

کاربرد استند پاپ آپ چیست؟

مرادی بازدید : 1166 سه شنبه یکم بهمن هزار و سیصد و نود و هشت : 15:29 نظرات (0)

استند پاپ آپ در نمایش تبلیغات محصول و خدمات، معرفی برند، نمایش اعلان‌ها در غرفه‌های نمایشگاهی، مراکز تجاری، کنفرانس‌های علمی، سیاسی، خبری، مذهبی، فرهنگی، اطلاع رسانی در ‏سالن‌های همایش، سمینارها و مکان‌های عمومی، مترو، فرودگاه، پس زمینه نشست‌های خبری، دکوراسیون برنامه‌های تلویزیونی و ...کاربرد فراوانی دارد.

  • چاپ پاپ آپ برای استفاده در کنفرانس‌های علمی، خبری، سیاسی، فرهنگی، مذهبی، سالن‌های همایش، سمینارها
  • استفاده از استند پاپ آپ نمایشگاهی در غرفه های نمایشگاهی داخلی و خارجی، غرفه های نمایشگاهی ورزشی و ...
  • چاپ پاپ آپ جهت اطلاع رسانی و نمایش اعلان‌ها در مکان‌های پر رفت آمد سالن‌های فرودگاه، مترو، ترمینال
  • استفاده از پاپ آپ برای دکوراسیون برنامه های تلویزیونی یا به عنوان تصویر پس زمینه در نشست‌ها و برنامه‌های خبری
  • چاپ استند پاپ آپ تبلیغاتی برای نصب در مراکز تجاری و مراکز خرید جهت تبلیغ و معرفی برند تجاری، محصول و خدمت
  • استفاده از پاپ آپ برای دورتادور غرفه‌های نمایشگاهی و ایجاد دیوار کاذب برای جداسازی قسمت‌های مختلف در نمایشگاه‌ و مکان‌های دیگر

منبع: چاپ و ساخت پاپ آپ در خانه طراحان سام

معرفی چاپ بک لایت

مرادی بازدید : 994 سه شنبه دوم مهر هزار و سیصد و نود و هشت : 19:36 نظرات (0)

چاپ بک لایت چیست؟


واژه‎ ‎بک لایت‎ ‎یا‎ ‎بک لیت، برگرفته از عبارت‎ Backlit ‎در انگلیسی و به معنای تصویر یا زمینه‌ای ‏است که از پشت به وسیله نور روشن شده و یا از پشت نور به آن تابیده می‌شود.‏

چاپ تابلو بک لایت‎ ‎بر روی مدیاهایی انجام می شود که در تابلوهای بک لیت (نور از پشت) یا پشت چراغدار به کار می‌روند و اثر چاپ شده روی کاغذ بک لایت در یک قاب بک لایت از جنس آلومینیوم، پلکسی، چوب و ... قرار گرفته و برای زیباسازی و اثربخشی بیشتر با استفاده از یک نورپردازی خاص در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد.

در چاپ تابلوهای بک لایت، مدیا توسط یک منبع نور مانند مهتابی، لامپ کم مصرف و یا مجموعه‌ای از لامپ ها (ال. ‏ای. دی) به صورت اس ام دی و ... از پشت روشن می‌شود و در شب و روز دارای نور زیاد بوده همچنین تصاویر و متون روی آن به صورت واضح دیده می‌شوند.

جنس مدیای چاپ بک لایت پارچه ای از فیلم‌‏های کوتینگ شده و پوشش دار توسط ماده‌ای مخصوص می‌باشد که نور را از خود عبور می‌دهند و سطح صاف و بدون بافت دارند و برای ‏استفاده در پرینترهای جوهر افشان یا لیزری ساخته شده‌اند.‏

نور ساطع شده از منبع نور، تصویر عکس را روشن کرده و به سطح کار جلوه‌ی بصری زیبایی، شبیه به ‏نمایشگرهای تلویزیونی، می دهد. تابلوهای بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها و فست ‏فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، در شرکت ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت، در مطب ‏پزشکان، داروخانه‌ها و دفاتر کار مهندسین‎ ‎، در منازل و محیط کار به عنوان ‏‎ ‎دکوراسیون داخلی، همچنین مکان های پر تردد مثل ‏سالن های فرودگاه، مترو، مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و همچنین در شکل آسمان مجازی کاربرد دارد.

نوع چاپ تابلو بک لایت از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد. این سبک از چاپ‌ها به شکلی صورت می‌گیرد که در برابر رطوبت ماندگاری بالایی داشته باشد.

این ماندگاری با استفاده از لمینت و یا چاپ یووی چندین برابر شود.

با استفاده از چاپ بک لایت روی استیکر و نصب روی شیشه به راحتی می‌توان از نور خورشید به عنوان منبع پشت نور استفاده کرد.

منبع: چاپ بک لایت

چگونه کارت ویزیت خودمان را طراحی کنیم؟

مرادی بازدید : 1066 سه شنبه دوازدهم شهریور هزار و سیصد و نود و هشت : 15:18 نظرات (0)

طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. فرض کنید شما یک مشتری هستید، یا یک طراح هستید و می‌خواهید یک کارت ویزیت را تا مرحله چاپ به پیش ببرید. اگر 7 نکته زیر را نمی‌دانید، لطفا کارت ویزیت طراحی نکنید. و هرگز برای چاپ به چاپخانه مراجعه نکنید!

با در نظر گرفتن 7 نکته زیر در طراحی کارت ویزیت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حک کنید:

1- رنگ و سایز کارت ویزیت

هر فایلی که چاپ می‌شود، کاغذ مخصوص یا سایز مشخصی برای برش دارد. کارت ویزیت هم از این امر مستثنی نیست. به طور معمول سایز استاندارد کارت ویزیت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتی‌متر می باشد. اما این اطلاعات به تنهایی کافی‌ نیست. بهتر است با چاپخانه‌ای که کار می‌کنید، تماس بگیرید. مشاوران چاپخانه سایز مطلوب را به شما اطلاع می‌دهند.

چنانچه طراحی کارت ویزیت را با فتوشاپ انجام می‌دهید. سایز 1039 در 697 پیکسل برای صفحه طراحی انتخاب کنید. قطعا این سایز استاندارد است و بر کیفیت کار نهایی تاثیرگذار خواهد بود. با این سایز، حتی حجم فایل نهایی شما خیلی سنگین نیز نمی‌شود. فراموش نکنید که میزان کیفیت فایل قابل ذخیره را نیز چک کنید. معمولا در فایل‌های چاپی، میزان کیفیت را به 300 dpi تغییر می‌دهد.

طراحان غیر حرفه‌ای معمولا بین دو حالت «CMYK» و «RGB» تفاوتی را قائل نیستند. اما اگر دوست دارید یک طراح حرفه‌ای کارت ویزیت باشید و کار نهایی شما حرفه‌ای باشد، این دو حالت را بهتر بشناسید. نکته اینجاست که در طراحی فایل کارت ویزیت، باید از CMYK استفاده کنید، چون رنگ سفیدی که ما در طرح نیاز داریم را به کمک سفیدی کاغذ بدست می‌آوریم. در صورتی که در حالت RGB، رنگ سفید از ترکیب سه رنگ (سبز-آبی-قرمز) بدست می‌آید. از این رو، وقتی از حالت RGB استفاده کنیم، رنگ چاپ شده، چیزی نخواهد بود که شما انتظار داشتید!

cmyk و rgb

2- تعیین محل برش

ممکن است بارها چاپ دیجیتال کارت ویزیت ‌هایی را دیده باشید که نوشته‌ها دقیقا نزدیک محل برش هستند. این نشان دهنده بی‌سلیقه بودن طراح نیست. بلکه طراح یک نکته ساده را ندانسته است. اگر طراح هستید، یادتان باشد که شما کارت ویزیت را برای چاپ شدن طراحی می‌کنید، نه برای نمایش در کامپیوتر!

پس بهتر است، زبان چاپخانه را بشناسیم. برای اینکه مطمئن شوید، طرح شما همانطوری چاپ می‌شود که انتظار دارید، 3 میلی‌متر از محیط طرح را مثل رنگ زمینه خالی بگذارید. با رولرهای (Rulers) فتوشاپ این کار را می‌توانید عملیاتی کنید. در این صورت خیال شما راحت است که میزان خطای دستگاه چاپ به طرح شما آسیبی نمی‌زند.

3- استفاده نکردن از حاشیه

چیزی که یک کارت ویزیت نیاز ندارد، حاشیه است. لطفا در طراحی کارت ویزیت از حاشیه استفاده نکنید. در بسیاری از چاپخانه‌ها و خصوصا دستگاه‌های چاپ در ایران، میزان خطا در برش محیط اطراف طرح، زیاد است. اگر حاشیه‌ای در کار نباشد، خطای برش هرچقدر بیشتر باشد؛ طرح زیبا و با سلیقه به نظر می‌رسد. اما وجود یک حاشیه همه کار را خراب می‌کند.

4- استفاده از رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیت

انتخاب رنگ مورد استفاده در طراحی کارت ویزیت، نیاز به سلیقه طراح دارد. ولی در این مورد هم اصول طراحی کارت ویزیت را نباید به حاشیه راند. اولین اصل، استفاده از رنگ‌های موجود در لوگو است. رنگ‌های محدودی انتخاب کنید که متناسب با برند بوک شرکت یا کسب و کار مشتری باشد. اصل دو، به روانشناسی رنگ‌ها توجه کنید. رنگی انتخاب کنید که با حرف یا محتوایی که می‌زنید سنخیت داشته باشد. اصل سوم، تلاش کنید تناسب رنگ در طرح شما، متناسب با ذوق و انتظار خواننده باشد. برای مثال، هرگز رنگ صورتی با رنگ قرمز همنشینی ندارند!

5- متن شما باید خوانا باشد

خیلی از کارت ویزیت‌ها در ماموریتی که دارند شکست می‌خورند. کارت ویزیت حامل پیام مهمی است. در این تکه کاغذ کوچک آدرس و اطلاعات تماس نوشته می‌شود. خیلی از مشتری‌ها، جوان نیستند. عینکی بودن و پیرچشمی نیز مشکل را دوچندان می‌کند. به همین سبب در خواندن اطلاعات ریز مشکل دارند. از این رو پیشنهاد می‌شود، شماره تلفن، آدرس ایمیل و اطلاعات تماس را به فونت خوانا و درشتی بنویسند. از دیگر عوامل بالقوه در ناخوانایی کارت ویزیت، استفاده از سایه، نیم سایه در نوشته‌ها هستند. که در بسیاری از موارد، بی کیفیت بودن دستگاه چاپ باعث می‌شود کار نهایی رضایت‌بخش نباشد. از این رو پیشنهاد می‌شود، از ترکیب رنگ‌ها برای برجسته کردن و چشمگیر بودن نوشته‌ها استفاده کنید.

6- محتوای یک کارت ویزیت

آیا می‌دانید در یک کارت ویزیت چه اطلاعاتی باید نوشته شود؟

نام برند: نام فرد یا کسب و کاری که دوست دارید، مردم به آن نام شما را بشناسند.

تخصص: حوزه کاری و یا تخصص خود را ذکر کنید. سعی کنید از یک کپی رایتر کمک بگیرید، تا برای شما یک اسلوگان یا جمله‌‌ای کوتاه خلق کند.

اطلاعات تماس: شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی از مهمترین‌ها هستند.

دیگر اطلاعات: در کارت ویزیت می‌توانید کارهای خلاقانه‌ای انجام دهید. مثلا استفاده از QR کد‌‎ها یکی از این کار‌هاست. اسکن کدهای QR کاربر را فورا به لینکی که مد نظر شماست، وصل می‌‎کند.

7- ذخیره فایل طراحی کارت ویزیت

همان طور که در ابتدا گفتیم، وظیفه یک طراح با تحویل فایل طرح تمام نمی‌شود. تا زمانی که چاپخانه از فایل دریافتی راضی نباشد، نتیجه کار نیز رضایت بخش نمی‌شود. چاپخانه‌ها درخواست‌های متفاوتی دارند، بعضی‌ها فرمت PSD درخواست می‌کنند. برخی از آن‌ها با فرمت JPG (JPEG) یا حتی PNG نیز کار می‌کنند. اما فرمت استانداردی که باید به چاپخانه تحویل دهیم کدام است؟

بهترین کیفیت همیشه فایل با فرمت Tiff است، بنابراین آن را با همین فرمت به چاپخانه تحویل دهید. چون این فرمت، با زبان دستگاه چاپ همخوانی دارد. بنابراین بی‌کیفیتی‌های احتمالی در نسخه‌های JPG (JPEG) ,PNG وجود نخواهد داشت. اما اگر فکر می‌کنید که چاپخانه نسبت به طرح شما وفادار می‌ماند و تغییراتی در آن ایجاد نمی‌کند، بهتر است فایل PSD را نیز به آن‌ها تحویل دهید.

با گذشت سال‌ها، هنوز هم چاپخانه‌ها با مشکلات رایج روبه رو هستند. امیدواریم ما توانسته باشیم به برخی از این خطاهای بالقوه پاسخ داده باشیم. اگر شما هم از اصول طراحی کارت ویزیت اطلاعات دارید، یا تجربه‌ای دارید، حتما آن را با ما در میان بگذارید.

منبع: طراحی کارت ویزیت

چاپ استیکر چیست؟

مرادی بازدید : 1579 شنبه بیست و ششم مرداد هزار و سیصد و نود و هشت : 19:33 نظرات (0)

چاپ استیکر یا چاپ وینیل متریالی نازک از جنس PVC است که پشت آن چسب‌دار می باشد و به علت ویژگی‌های فراوانی از جمله ضد آب و قابل شستشو، مقاوم در برابر پارگی، نصب و جداسازی آسان، مقاوم در برابر نور و سایر عوامل محیطی و ... امروزه در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف در چاپ داخلی و همچنین سطوح فضای بیرونی کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول بر روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری، کاربرد تزئینی در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزئینات آشپزخانه اتاق‌خواب و... چاپ استیکر ماشین روی بدنه خودرو (اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی و ...) دارد.

برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

مرادی بازدید : 1523 چهارشنبه دوم مرداد هزار و سیصد و نود و هشت : 11:38 نظرات (0)

تابلوهای لایت باکس یا بک لایت سازه هایی هستند که مدیای چاپ را در قالب یک باکس آلومینیوم، پلکسی گلاس، کامپوزیت، چوب و یا .... در معرض نمایش قرار می دهند. لایت باکس های تبلیغاتی بدون روشنایی و یا با روشنایی قابل استفاده و همچنین قابل ساخت در خانه طراحان سام می باشند توصیه ما به شما این است که برای چاپ تابلو تبلیغاتی با کیفیت حتما نکات و رویه‌های طراحی زیر را مطالعه کرده و آن‌ها را در طراحی لایت باکس خود بکار بگیرید.

ابعاد سازه

اولین مرحله در طراحی لایت باکس ، انتخاب سازه یا قالب آن می باشد. قالب خود را در یکی از اندازه‌های زیر طراحی کنید، همچنین برای انجام این کار می‌توانید قالب‌های آماده شده را تهیه کرده و از آنها استفاده کنید.

1: اندازه سازه لایت باکس رومیزی(40*30) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(31*21) فایل خود را در اندازه 31×21 طراحی کنید.
2: اندازه سازه لایت باکس ایکس(60*45) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(51*36) فایل خود را در اندازه 51×36 طراحی کنید.
3: اندازه سازه لایت باکس ایکس(90*60) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(81*51) فایل خود را در اندازه 81×51 طراحی کنید.
4: اندازه سازه لایت باکس ایکس(120*80) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(111*71) فایل خود را در اندازه 111×71 طراحی کنید.

وضوح تصویر

فایل طراحی لایت باکس شما باید حداقل تراکم پیکسلی 120 پیکسل بر اینچ و حداکثر 150 پیکسل بر اینچ داشته باشد.

حالت رنگ

سیستم رنگی شما باید در حالت CMYK باشد تا در چاپ بهترین کیفیت رنگ را شاهد باشید.

ابعاد بخش شیشه ای

ابعاد ارائه شده برای تابلو در بخش بالا، اندازه نهایی طرح می‌باشد. اما ابعاد محدوه چاپی شما در طول و عرض 9 سانتی‌متر از ابعاد سازه شما کوچکتر است. یعنی از هر طرف به اندازه 4.5 سانتی‌متر.

ناحیه حاشیه

به‌ بخشی در گوشه‌های لایت باکس می گویند که زمانی که محصول نهایی برش می‌خورد، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند به این منظور همیشه باید برخی نواحی طرح خود را که ممکن است آسیب ببیند، از عناصر مهم خالی کنید و در عین حال رنگ پس زمینه را از هر طرف تا انتهای فایل ادامه دهید تا پس از برش بخشی از محصول بدون رنگ نباشد.

نکات:

- از قرار دادن حاشیه در کناره‌های کار به دلیل احتمال عدم تقارن خودداری کنید.

- از به کار بردن فونت‌های کوچکتر از 10 پوینت خودداری کنید.

- برای رنگ خط دور همه نوشته‌ها به ویژه نوشته های کوچکتر از 10 پوینت از یک رنگ استفاده کنید.

فرمت فایل ها

فرمت های مرسوم در چاپ TIFF, PDF, JPEG می باشد که می توانید طراحی لایت باکس خود را در قالب این فرمت ها برای ما ارسال کنید.

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام

آموزش نصب کاغذ دیواری

مرادی بازدید : 1512 سه شنبه سی و یکم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و هشت : 13:30 نظرات (0)

نصب کاغذ دیواری

۱- فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید: مراکز فروش کاغذ دیواری می توانند به شما در محاسبه اندازه گیری کاغذ دیواری کمک کنند، اما در اینجا یک راه حل سریع برای محاسبه به شما آموزش داده خواهد شد، یک دفترچه یادداشت بردارید وارتفاع وعرض دیوار اتاق را اندازه بگیرید به عنوان مثال، دو دیوار 12 متر در 8 متر و دو دیوار دیگر 11 متر در 8 متر می باشند.

12x8=96, 12x8=96, 11x8=88, 11x8=88. 96+96+88+88 = 368 مساحت کل دیوار مورد نظر

حالا شما با خودتان فکر می کنید، در مورد درب ها و پنجره ها، باید چه کنم؟ دیوارهایی که درو پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات کم می شود. برای اطمینان بیشتر از اینکه در حین نصب ، کاغذ دیواری شما کم نیاید و موجب وقفه در کار شما نگردد یک رول بیشتر محاسبه کنید چون فروشندگان موظف هستند رول های دست نخورده و باز نشده را از شما پس بگیرند.

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه ب
اطلاعات کاربری
نام کاربري :
کلمه رمز :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 397
  • بازدید سال : 3851
  • بازدید کلی : 28284